passande på brunskäck?

Arab1

Trådstartare
Helluw. Jag har en brunskäck på g hem till mig, vilka färger passar bäst? Jag avskyr beige , brunt och sånt hahah. Hon är en american paint horse så hon är väldigt grov och myyycet hår på vintern. ;) Jag köpte nyss ett blått schabrak med matchande hoppluva. Men sen insåg jag att hon kanske blir jätte ful i det. hahaha :p Min hjälm är marinblå. Men skit i den, jag ska köpa en ny hahah

Sv: passande på brunskäck?

Finns en Brunskäck (lite grövre men inte kallblod) i stallet som nästan inte passar i något haha. Marint passar väl till allt. Orange tycker jag är fint.

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
825
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 375
Senast: Wera
·
Utrustning så nu måste jag komplettera garderoben under hösten. Förslag på prisvärda kläder med god funktion och som ser hyfsade ut mottages... 2
Svar
22
· Visningar
2 511
Senast: Armani__
·
W
Utrustning Har vi äntligen plockat i ordning på skåpet i stallet :banana: Fick faktiskt plats med sakerna även om man fick stapla lite och så... 2
Svar
23
· Visningar
2 433
Senast: wingil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka