Passar den!?

Sv: Passar den!?

Nä jag drog den slutsatsen att du hoppade i den sadeln när du skrev det här inlägget:

Elma_vip skrev:
Förresten, Hur tyckte ni att hennes rygg såg ut? Har fått tipset att ha en gelepad under sadeln som stötdämpning, det kanske inte behövs eller? Kanske bara ska ha den när jag hoppar?

Vi har ju liksom inte sett nån hoppsadel, så hur skulle vi kunna veta det? :D :bump:
Funkar det bra då? Har du hoppschabrak också? :D

Sv: Passar den!?

Den ser ut att ligga okej, dock ligger den precis vid bogbladet. Jag tycker du ska dra bak den några centimeter och se hur den ligger då.

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 110
Senast: Cactus
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 542
Senast: Cambrie
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 085
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 784
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka