JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Passar torihästar för dressyr?
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Airy
Startdatum
Startdatum
17 Feb 2004
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
702
Torihästar är väl en lite tyngre ras, men passar de ändå för dressyr? Jag hade ju inte tänkt ställa upp i Grand Prix, men i alla fall...
Det beror väl på vilken modell av Tori du menar.
När jag varit i Estland har jag lärt mig att det finns tre modeller. En tyngre arbetshäst, en modern sporthäst och ponnyer.
Jag har ridit hästar av de två förstnämnda typerna och det har inte varit några problem alls. Jag har till och med hoppat terrängbana med en dam av den tyngre modellen, hon såg ut som en Ardenner-Light
, och det gick alldeles utmärkt!
Avel
Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr.
Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Avel
Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Gnägg
Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig.
Jag är...
Hönstråden II
Lantbruksdjur Här blev resultatet
Resultatet blev både topp och botten minst sagt
Australorp 8 ägg blev 8 kycklingar :banana:
Maran 7 ägg 4...
nullo-modo
10 minuter sedan
Svar: 1 942
Visningar: 188 436
Djur
Diskbråck
Hundhälsa Har han burvila? Kan han inte få vara med er ute på gården men i sin hage?
När min hund hade burvila hade hon en hage i vardagsrummet...
Malibu_Stacy
23 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 323
Hund
Gps-halsband
Övr. Katt Vi har Tractive är väldigt nöjda laddar den varje tredje dag ungefär och då har katten den på dygnet runt i princip ifall att hon smiter...
MayGrace
51 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 74
Katt