• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tiina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 655
T

Tiina

Hejsan...
Finns det något sätt att ta reda på när passet ska komma eller hur långt dom har kommit?!
Såg en sådan sida här på buke för nån vecka sedan, men jag kommer inte ihäg vad sidan heter...

Sv: Passet...

Du kan ringa in till det förbund som du skickat in passansökan till och höra hur långt de har kommit.
Själv väntar jag på att mitt pass skall komma tillbaka, jag skickade in det i december för lite småändringar (dock så väsentliga) passet har inte kommit ännu, börjar bli lite smått irriterad nu :mad:

Enligt ASVHs sida så håller dom nu på med passen som blev inskickade i november.... :smirk:

Tydligen ingen effektiv organisation! :p Man bör nog lägga dom extra pengarna för expressbehandling.

sen är ju det lustiga i kråksången att när du väl får ditt pass, som du väntat ett halvår på SÅ VILL DOM HA BETALT INOM 15 DAGAR TYP ................blev full i skratt. Då skulle det minsann gå snabbt.

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
609
Senast: skiesabove
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband