Passform på säkerhetsväst.

Sv: Passform på säkerhetsväst.

det gör det alldeles säkert, gå in i en butik o kolla! deras säljare "utbildade" oss rätt bra vilket underlättade väldigt när det gällde att passa ut dem till kunderna!

Det låter seriöst och bra!
Gillar verkligen när butikspersonal är kunniga, sådant brukar märkas rätt tydligt.

ja det gör rätt stor skillnad!

vi hade stövlar som vi sålde som vi inte hunnit lära oss om innan öppning - jag tyckte det var skitjobbigt när nån ville prova och frågade tusen frågor och jag inte kände mig tillräckligt säker på svaren. man blir ju en sämre säljare då också!

nu när jag själv jobbat i butik ställer jag högre krav på annan butikspersonal eftersom jag insett hur lätt det är att vara trevlig och hur stor skillnad det gör i slutändan!

Liknande trådar

Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
1 004
Senast: Takire
·
Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
1 151
Senast: Kristall10
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna... 2
Svar
31
· Visningar
4 521
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka