Passier pegasus/marcus ehning?

pomelo

Trådstartare
Nån som har en sådan eller ridit i en? Skulle gärna vilja se bilder och höra åsikter.

Sv: Passier pegasus/marcus ehning?

Googla eller sök på amerikanska/tyska/engelska ebay så borde du hitta en hel del bilder på nya/beg i olika vinklar...

Jämfört med Passiers modeller med PS bom så känns den mindre i sätet, den har dock mjukare säte, smal midja, inte jättestora stöd (men det kan man ju fixa om man vill ha mindre/större) och jag tyckte att man satt för mkt ovanpå sadeln istället för i.
Fördelen med den är ju dock att du har 10 års garanti på den ändringsbara bommen, och så är den billig för att vara en Passier (och den har samma fina läder, så den håller nog minst lika länge som en vanlig Passier..)

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 322
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 132
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
982
Senast: Shixle
·
Utrustning Har häst med rak rygg vid arbete, stora skulderblad och stora bogrörelser och ganska hög manke, kräver riktigt bred kanal. Funderar på...
Svar
7
· Visningar
1 603
Senast: TessanK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V