Passier PS-bom

Diabolical_Kitten

Trådstartare
Hur lång garanti har man på dom?
Är det livslång garanti eller?
Såtr att deras syntetbommar har 10 års garanti, men står inget om PS bommarna.

Sv: Passier PS-bom

kostar en hel del att ändra....tycker det är himla konstigt att dom inte har bättre garanti, pessoa har ju hundra år typ, och prestige livstids... :crazy: Varför vågar dom inte ge länger garanti?

Hur mycket kostar det?

Jag förstår inte heller varför de inte har en bättre garanti än deras syntetbommar. Visst, deras syntetbommar ska vara starkare, men vad jag vet har PS bommarna hållt i typ 20 år utan problem?

Skriv och fråga.

Har för mig att jag betalade 2250 kr för bomändring och helomstoppning. Bara ändring är nog 1600 kr tror jag. Ring Ingdams och fråga.

Är det någon som fått sin PS-bom ändrad av nån annan än fabriken?

Hur tycker du förresten att stoppningen är? Jag har fått för mig att Passier är väldigt hårda i stoppningen, är det så eller har det bara varit fel på stoppningen på de sadlar jag känt på?

Min var Väldigt hård!!! Helt bullig. Fick ta ut all stoppning och stoppa om på nytt efter ett tag, då den inte blev så mkt mjukare ....

För de jag har känt på (dock inte varit sprillans nya, utan äldre eller bättre begagnade) har verkligen varit stenhårda io stoppningen.....

När du stoppade om din sadel, sa sadelmakaren att det hadevarit nåt fel på stoppningen/väldigt hårt stoppad eller hade det varit materialet?

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 375
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 326
Senast: TantAgda
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 639
Senast: Queen
·
Utrustning Vi kommer ev bli med släp inom snar framtid, har bara hyrt innan. Vad är extra viktigt att kolla upp innan/fråga om? Min kompis päron...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka