Passier Träns/Kandar

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare -Susanna-
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 231
S

-Susanna-

Någon som har Passiers träns eller kandar i modellerna Aires, Gemini, Libra eller Taurus? Vad tycker ni om dem?

Skulle gärna vilja se hur de ser ut på hästen, har hittils endast bara sett Passiers egna produktbilder men vill se fler vinklar!

Hur är de i lädret?

Tacksam för svar!
/Susanna

Sv: Passier Träns/Kandar

sök på passier gemini på google så finns det bilder under "bilder" på det tränset sittandes på häst..

för övrigt väldigt snyggt träns, ska ta och beställa ett sådant efter semestern. :love:

Sv: Passier Träns/Kandar

Jag undrar, hur kan det vara så stor skillnad på kandaren (och vissa av tränsen också) som kostar 8000 och vissa träns som går att hitta för under 2000? Är det verkligen samma läder och kvalitet, eller har Passier också en billigare kollektion, som Dyón och flera andra märken? :confused:

Jag letar efter ett Aries i brunt och storlek cob/VB. Inte så himla lätthittat. ><

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 987
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 246
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 814
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka