Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
några jag skulle kunna tänka mig är Haglunds ridsport, svenks ridsport (visserligen ligger det i kungsbacka men de e ju inte långt) och tree hästar i kungälv där skulle jag chansa på att de skulle finnas iafall
Tre Hästar har jag inte sett något Passier, tror inte att de har inne, men kan kanske ta in om man vill, dock skulle jag vilja se på flera..Finns väl ett haglunds i göteborg med?...
Haglunds ligger i närheten av Vasaplatsen, Erik Dahlbergsgata.
Vad för träns ska du ha? Jag önskar mig det rundsydda kandaret... Inte för att vi rider på kandar men vill inteha snokrem och det går säkert att plocka bort den extra nackremmen. Såå himla snyggt!
Det var riktigt snyggt! Ett klart tänkbart val om extraremmen går att ta bort så det används som vanligt träns, rider inte heller på kandar.. än Har inte bestämt mej för vilken modell, vet bara att jag skulle vilja ha Passier, köpt sadel därifrån o sett flera mkt snygga träns/kandar hos de som jag står hos o flera som rider i manegen...tror du att haglunds har de inne? Längesen jag var där..
Om du väl ska köpa ett Passier träns så tycker jag absolut att du ska ta ett rundsytt, det är ju det ultimata dressyrtränset/kandaret liksom!
Gå in på www.passier.de så ser du alla olika modeller som går att få.
Hundavel & Ras Går ju rätt lätt att raka ner några gånger om året :)
Tänker bara att en beardis tex låter som den skulle passa dig mjuk och enkel hund...
Ekonomi & Juridik Du tänker dina stallkompisar ska banka på skåpen och stjäla passen?
Jag försöker inte få dig att göra si eller så, men det kan ju vara...