Passierträns

ann80

Trådstartare
Ngn som vet om det finns någon återförsäljare av Passiers träns i närheten av Göteborg? Vill inte beställa utan att ha sett i verkligheten..

Sv: Passierträns

några jag skulle kunna tänka mig är Haglunds ridsport, svenks ridsport (visserligen ligger det i kungsbacka men de e ju inte långt) och tree hästar i kungälv där skulle jag chansa på att de skulle finnas iafall

Tre Hästar har jag inte sett något Passier, tror inte att de har inne, men kan kanske ta in om man vill, dock skulle jag vilja se på flera..Finns väl ett haglunds i göteborg med?...

Haglunds ligger i närheten av Vasaplatsen, Erik Dahlbergsgata.
Vad för träns ska du ha? Jag önskar mig det rundsydda kandaret... :d Inte för att vi rider på kandar men vill inteha snokrem och det går säkert att plocka bort den extra nackremmen. Såå himla snyggt! :love:

0511.jpg

Det var riktigt snyggt! Ett klart tänkbart val om extraremmen går att ta bort så det används som vanligt träns, rider inte heller på kandar.. än;) Har inte bestämt mej för vilken modell, vet bara att jag skulle vilja ha Passier, köpt sadel därifrån o sett flera mkt snygga träns/kandar hos de som jag står hos o flera som rider i manegen...tror du att haglunds har de inne? Längesen jag var där..

Senast ändrad:

Haglunds har de säkert, de har ju andra dyra ridkläder och hästutrustning så de borde ha Passier träns tycker jag.

Men var beredd på att det kostar en del, kandaret kostar runt 4-5000:-

Japp, jag vet. Bla därför vill jag inte beställa utan att se o känna först.

My One på backaplan har några riktigt snygga passierträns.
Det är för övrigt en mycket trevlig affär med bra priser!

Ok. Är där ibland, köpt fina kieferträns där :smirk: har försökt nå dem på telefon för att höra om de hade passier inne, men ingen som svarat.

det kommer ju säkert finnas några på skandinavium om du ska dit:idea:

Om du väl ska köpa ett Passier träns så tycker jag absolut att du ska ta ett rundsytt, det är ju det ultimata dressyrtränset/kandaret liksom! ;)
Gå in på www.passier.de så ser du alla olika modeller som går att få.

Tänktye på det, att kika på scandinavium...så bråttom är det ju inte ;) o har dessutom precis köpt sadeln som ska betalas nu av nästa lön hihi

Liknande trådar

Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·
Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
264
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

Hästrelaterat

Tillbaka