Bukefalos 28 år!

Patrik Kittels hemliga häst!

Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

ha ha ha jättebra inside information hörru :angel:

Om vi säger som så, hade jag ju inte kunnat berätta vilken häst det är ändå även om jag vetat det? Finns ju minst två här på Buke som vet vilken häst det är, men eftersom det är en hemlig och känslig affär så kommer ju ingen skriva vilken häst det är. Så vaga spekulationer och önsketänkande är allt vi kan ägna oss åt.
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Om vi säger som så, hade jag ju inte kunnat berätta vilken häst det är ändå även om jag vetat det? Finns ju minst två här på Buke som vet vilken häst det är, men eftersom det är en hemlig och känslig affär så kommer ju ingen skriva vilken häst det är. Så vaga spekulationer och önsketänkande är allt vi kan ägna oss åt.

Naturligtvis kommer inte de som verkligen vet något att skriva här om det?
Om de som verkligen är insatta i en sån sak skulle babbla runt med bukevänner vore det illa:crazy: Det är de nog för seriösa för.
Du är uppenbarligen inte mer insatt än jag,;)
 
Senast ändrad:
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Har jag sagt nåt annat? Brun och dansk är vad jag hört och kan helt dementera att det handlade om WF.
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Äsch, det var att jag förhastade mig nar jag hörde att det var en stor dansk och hoppades på en viss enorm skimmel. Blev rättad och den skulle visst vara brun.

Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt eftersom det tydligen var så forskrackligt att det var för lite/för dålig info för att jag skulle skriva det här. Mitt oseriösa jag kunde bara inte låta bli. Och lär inte göra det i fortsättningen heller.
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

ja men den presenteras väl tids nog, who cares liksom....

Men bara för att du inte bryr dig betyder ju inte det att vi andra tycker att det är kul att spekulera:). Vad gör du ens i tråden om du tycker att det kvittar?
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Men bara för att du inte bryr dig betyder ju inte det att vi andra tycker att det är kul att spekulera:). Vad gör du ens i tråden om du tycker att det kvittar?

Jag skrattade åt din inside info en skimmel som blev en brun.. hysteriskt roligt..

Men jag ska lämna tråden nu eftersom jag inte är lika nyfiken.
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Jag skrattade åt din inside info en skimmel som blev en brun.. hysteriskt roligt..

Men jag ska lämna tråden nu eftersom jag inte är lika nyfiken.

Ja samma humor har vi uppenbarligen inte:p. Som jag sa till Suchen var det jag som förhastade mig och hoppades på en skimmel när jag hörde stor dansk. Ingen som sagt till mig att det var en skimmel och jag har heller inte sagt något annat än jag drömde om en stor skimmel.

Men om det nu är hysteriskt roligt bjuder jag gladeligen på det:).
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

"Den har stora likheter med en annan fyrbent mästerskapspersonlighet som tog världen med storm för ett halvt decennium sedan nästa år." - Ridsport

Det måste ju vara kära Matiné de refererar till! Danskt skimmelsto... Jag är nästan bombsäker på att det är Törveslettens Stamina :p
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

"Den har stora likheter med en annan fyrbent mästerskapspersonlighet som tog världen med storm för ett halvt decennium sedan nästa år." - Ridsport

Det måste ju vara kära Matiné de refererar till! Danskt skimmelsto... Jag är nästan bombsäker på att det är Törveslettens Stamina :p

Ärligt talat tror jag att det är hon jag också:p. Får väl se hur rätt min källa har;).

Borde väl bli officiellt ganska snart?
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Står i aktuella Ridsport att det är ett sto och Helgstrand har fått Belamour för försäljning så kanske inte otänkbart att han släppt Stamina?
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Åh, det hade varit kul. :love: Även om jag hellre sett henne i ett stall på Hisingen i en box bredvid min. :D
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

kl

I SvD i november stog det att den var sju år. Stamina var väl sex år då? Men Uno Donna Unique var sju.... Jag håller tummarna för att det är den senare. Såg henne i Falsterbo för några år sen, sååå fiiin!
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Så din källa har sagt att det är denna alltså? Men då behöver du ju inte tro?
Då vet du ju. Annars är det ju inte mycket till källa;).

http://www.youtube.com/watch?v=BwR6L7W48L4

Jag vet inte vilken det är. Det jag har hört av min "källa" är att den är dansk och att den är brun. Jag själv är rätt säker på att den kommer från AH då han och PK har en del hästaffärer tillsammans. Så jag hoppas på Stamina, men det pekar onekligen åt Uno Donna Unique.
 
Sv: Patrik Kittels hemliga häst!

Ja, det är ju inga dåliga hästar någon av dem :p AH är ju så extremt duktig med sina unghästar, de verkar så himla ridbara, coola men ändå massor med power!
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 027
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Det blev en placering för Patrik Kittel när helgens världscupmeeting inleddes med en Grand Prix på lördagen.
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenska landslagsryttaren Patrik Kittel hade en fin årsdebut med Touchdown i Amsterdam. Det har blivit dubbla tredjeplatser för ekipaget.
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det har gått en dryg månad sedan det blev klart att Patrik Kittel tog över Jovian. Nu kan du få en liten titt på när ekipaget tränar...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp