Pay and Jump

J

Jejjan

Vad krävs för att få starta en Pay and jump, licens o.s.v??
 
"Pay and Lump" räknas som träning under tävlingsmässig form. Jag skulle kunna tänka mig att det vill se vaccinationsintyg.
 
En tävling utan konkurrens bedömmning. Bana och framhoppning som vanlig tävling. Inga priser, kostar inte lika mkt som vanligt.
 
Sv: Pay and Jump

Precis vad jag också har undrat över länge men känt mig för dum för att fråga om. Men, ni menar alltså att t.ex jag, som endast rider en gång i veckan på lektionshäst, utan grönt kort, ryttarlicens eller någonting sådant, kan ställa upp i en pay and jump på någon av ridskolans hästar? :banana:
 

Liknande trådar

Hoppning Hej! Undrar om någon har förslag på ett program man kan bygga hoppbanor i? Hade behövt ett då jag ansvarar för att bygga våra banor på...
Svar
0
· Visningar
590
Senast: nexxa
·
Tävling hej jag undrar om icke godkända hästar får tävla i pay and jump eller inte? :)
Svar
7
· Visningar
1 543
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett meeting i hoppning där alla är välkomna, oavsett nivå eller hinderhöjd. Det vill Runsten Equestrian uppnå genom att anordna sin...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag vet att tex scootboots är godkända att tävla i enligt TR. Men får man använda tex Flex Pony Boots på klubbtävlingar och pay&jump...
Svar
16
· Visningar
823
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp