Pay and Jump

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Jejjan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 681
J

Jejjan

Vad krävs för att få starta en Pay and jump, licens o.s.v??

"Pay and Lump" räknas som träning under tävlingsmässig form. Jag skulle kunna tänka mig att det vill se vaccinationsintyg.

En tävling utan konkurrens bedömmning. Bana och framhoppning som vanlig tävling. Inga priser, kostar inte lika mkt som vanligt.

Sv: Pay and Jump

Precis vad jag också har undrat över länge men känt mig för dum för att fråga om. Men, ni menar alltså att t.ex jag, som endast rider en gång i veckan på lektionshäst, utan grönt kort, ryttarlicens eller någonting sådant, kan ställa upp i en pay and jump på någon av ridskolans hästar? :banana:

Liknande trådar

Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ett meeting i hoppning där alla är välkomna, oavsett nivå eller hinderhöjd. Det vill Runsten Equestrian uppnå genom att anordna sin...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Gunnar
·
Tävling hej jag undrar om icke godkända hästar får tävla i pay and jump eller inte? :)
Svar
7
· Visningar
1 727
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag är så ledsen och besviken över mig själv för jag lyckats bli rädd för något som jag tyckte var så kul innan. Jag minns att jag bara...
Svar
15
· Visningar
1 425
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka