PayPal o cookies

fejko

Trådstartare
Jag försökte genomföra en betalning via PayPal och på slutet klagade den på att jag har gamla cookies. Eftersom jag inte angav mitt VISA-nummer antar jag att det aldrig blev någon betalning, eller kan man riskera att betala dubbelt om man börjar om från början?

Var tar man bort gamla cookies och är det något annat som händer då (som man inte vill ska hända)?

Tack för svar!

Sv: PayPal o cookies

Du kan ju alltid gå in och kolla på senaste gjorda transaktioner :idea: Sen kan du ju också bara flytta över pengar från ditt konto till paypal. Tar några dagar, men funkar lätt

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 646
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 335
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 247
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 739
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka