Sv: PC's SMB Elite, minskar de verkligen genomtrampet i kotan?
Jag ska för säkerhets skull klämma och känna på dem med hyperkritiska ögon igen imorgon, men jo spontant så. Det som förvånade mig mest var att de var så LÄTTA. Som sagt jag har bara kopior att jmf med innan, och när jag fick plastförpackningen med 4 st i av pappa, och kände fjädervikten kände jag 'men vafan, har jag köpt disktrasor för 850 spänn nu', och när jag packade upp dem så första spontana känslan de första sekunderna när jag fick dem i handen var 'men vafan', helt ärligt. Kändes mjuka och lätta och typ.. ja inte gediget iaf.
Sen började jag kolla och klämma och öppna dem och började le mer och mer och än har jag inte slutat utan är som sagt apnöjd med dem såhär första intrycket. Och har insett VARFÖR de kostar så mkt mer än kopiorna, harkel. Det är som att jmf porsche och volvo..
Men, ska klämma och känna och granska med skavkritiska ögon (ie, skulle jag tyckt att de var ett excellent köp till förra fbldonnan, om svaret är ja på den frågan så kan du nog med gott samvete prova på din =))
Om du vill vara helt säker får jag väl skicka ner ett par av dem så du får prova, men det blir isf efter FT-kursen när ett stycke röd ska få lite välförtjänt semester, men det är i början av augusti?
DU har PM i annat ärende btw.