PDF från word i windows XP

B

Blicken

Någon som vet hur man gör det. Alla bilder och typsnitt ska bli inkluderade.
Jag jobbar i mac så jag är dålig på pc och så skulle jag få en fil från mamma å skriva ut så då hade det varit smidigt med en pdf med allt inbakat.
Någon som kan hjälpa mig med detta?

/Lina
 
enklaste sättet är att installera adobe acrobat distiller, lättast genom att installera adobe acrobat (inte bara readern). är detta gjort väljer man bara "skriv ut" och sen använder man "acrobat distiller" som skrivare och vart filen ska ligga. sen är det klart. (så vida man inte vill göra diverse inställningar först)
 
Finns ett litet program som heter PDF995 som man kan installera (Freeware). Med det så kan man använda Word och skapa dokument i PDF-format och sedan skriva ut till en speciell skrivare som detta lilla program fixar till.

Har bara testat en gång eller två, men det funkade bra då i alla fall.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 373
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 565
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 121
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp