Pegasus airboots - vita

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ingrid och Lukas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 2 386
Sv: Pegasus airboots - vita

synd att de burberry-lindorna inte matchade min hästs Burberry-täcke :p lindorna var lite för mörka i nyansen.

Har fortfarande inte tagit någon bild.. Glömt... :o
Men mina ser ju ut som de andra du sett bilder på, fast klarröda! (Oerhört snygga!!!) Och nej, jag tycker inte de är svåra att sätta på. Fast man bör dra åt hårdare än man tror.. Förmodligen har det orsakat mitt bekymmer med snön på bakbenens kardborrband, att jag inte dragit åt dem tillräckligt... Jag är väldigt nöjd med mina, men har inte provat så många olika. Ska försöka komma ihåg att fota i helgen...

Japp, de är exakt likadana fram och bak. Ingen skillnad. Här är en bild på min häst i sina röda:
2033772.jpg

Jag har också köpt en uppsättning svarta med leopardkant - jättesnygga!!!

Wow vad snyggt! Dom verkar mycket bra också. Det får nog bli ett par sånna sen ;).

Japp! De är ursnygga! Jag älskar dem! Lätta att sätta på, enkla att hålla rena (slänger dem i tvättmaskinen), skyddar fantastiskt bra och är dessutom snygga!! Jag ska ta en bild på henne i de svarta med leopardkant också, bara jag kommer ihåg att ta med mig kameran... :p Jag är helt inne på att köpa mig en uppsättning till... Så fort jag kan försvara för maken varför jag måste lägga tusen kronor till på benskydd till hästen. Å andra sidan behöver han inte veta allt heller.. ;)

Ja gör det och släng upp här. Synd att det inte finns blåa eller blå/svarta.

Kan man hoppa med dom?

Verkar de andas bra då? Är ute efter bra benskydd att ha i hagen, och vill ju inte att häststackaren ska bli svin varm.
De här är ju ett alternativ att fundera på..

De andas skapligt bra tycker jag. Hon blir svettig under dem, men hon är sån som svettas jämt när man rider... Hon är svettig överallt, så varför inte under benskydden!? :crazy: Däremot är själva benskydden inte så äckligt, slemmigt, våta av svett, så de andas rätt bra antar jag. De heter väl inte "Airboots" för inte! ;)

Liknande trådar

C
Utrustning Är dessa skydd bra? Någon som har dom? Länk
Svar
2
· Visningar
690
Senast: CrazyPiggelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur