Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har fortfarande inte tagit någon bild.. Glömt...
Men mina ser ju ut som de andra du sett bilder på, fast klarröda! (Oerhört snygga!!!) Och nej, jag tycker inte de är svåra att sätta på. Fast man bör dra åt hårdare än man tror.. Förmodligen har det orsakat mitt bekymmer med snön på bakbenens kardborrband, att jag inte dragit åt dem tillräckligt... Jag är väldigt nöjd med mina, men har inte provat så många olika. Ska försöka komma ihåg att fota i helgen...
Japp! De är ursnygga! Jag älskar dem! Lätta att sätta på, enkla att hålla rena (slänger dem i tvättmaskinen), skyddar fantastiskt bra och är dessutom snygga!! Jag ska ta en bild på henne i de svarta med leopardkant också, bara jag kommer ihåg att ta med mig kameran... Jag är helt inne på att köpa mig en uppsättning till... Så fort jag kan försvara för maken varför jag måste lägga tusen kronor till på benskydd till hästen. Å andra sidan behöver han inte veta allt heller..
Verkar de andas bra då? Är ute efter bra benskydd att ha i hagen, och vill ju inte att häststackaren ska bli svin varm.
De här är ju ett alternativ att fundera på..
De andas skapligt bra tycker jag. Hon blir svettig under dem, men hon är sån som svettas jämt när man rider... Hon är svettig överallt, så varför inte under benskydden!? Däremot är själva benskydden inte så äckligt, slemmigt, våta av svett, så de andas rätt bra antar jag. De heter väl inte "Airboots" för inte!
Kropp & Själ Jag som också åker tåg till jobbet skulle vara oerhört tacksam om folk som är sjuka inte gör det. Jag vill inte bli smittad och blir jag...
Hundavel & Ras Har läst i valptråden och måste säga att du verkar ha fått en valp av särskild sort. Som ägare av Borderterrier sen -89 känner jag inte...