Pelhambett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lul
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 255
L

lul

hejsan,

en liten enkel fråga; finns det pelhambett med tungfrihet och vart kan man få tag i ett sådant?

Sv: Pelhambett

*knapplån*

Även jag köpte mitt på Ullared.. :D Kanonbilligt!

Be din vanliga ridsportaffär ta hem ett från Shires, artnr: 6317 Medium port Mouth Pelham....

*Knapplån och snattning*

Jag har ett med tungfrihet men skulle ju kunna sälja en njure för bred tungfrihet. Någon som har en susning om det finns?

åh tack så mycket för alla svar :)

synd att jag har sååå långt till ullared!! men man kasnke ska passera där till sommaren, så då får jag passa på att shoppa.

såg just att horze hade. de verkar vara en bra hästshopp någon som vet nått om det?

Jag köpte mitt på ullared!!
Det kostade bara 119kr

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 605
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet