Bukefalos 28 år!

Penicillin

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter en månad med rinnande öga lyckades jag komma till vårdcentralen för kontroll. Jag är trött på sjukhus och vårdcentraler efter allt som hänt oss senaste halvåret, så jag försöker förhala alla onödiga besök så länge som möjligt. Mitt öga räknas som onödigt besök, men i måndags orkade jag inte mer då det förutom rinnande tårar konstant, även började det göra ont i huden runt ögat. Så idag fanns en ledig tid. Undersökning i en konstig ögonmaskin utan att någon skit hittas i ögat som skaver. Det kunde jag räkna ut. Fick med ögondroppar mot torra ögon hem och penicillin. Då hoppas jag det fungerar nu och att penicillinet hjälper mot infektionen. Undra om tröttheten försvinner också. Har tänkt att det är allergimedicinen som gör den men det kan så klart vara infektionen som tär på kroppen. Jag längtar tills jag kan känna den där pigghetstips känslan igen. När man känner att träningen ger energi och man bara vill mer. Nu går energin upp och ner och ofta är det skönast om jag kan sova en stund på e.m.. Men så gammal är jag inte så det ska behövas.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp