Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft en tung dag idag. Jag har varit trött, gått in i en återvändsgränd och tappat hoppet om att kunna ändra tillvaron, samtidigt som jag saknat det jag har mist.

Som motvikt har jag fått syn på ett instagraminlägg som delats på FB.

Lättare sagt än gjort.

Hon som delat det är min chef.
 
Senast ändrad:

Försök låta bli att läsa den typen av saker just nu. Tanken med dem är att man ska bli inspirerad men som du mår nu så blir de istället en anklagelse och ytterligare ett oöverstigligt måste.
Kramar om
 
Försök låta bli att läsa den typen av saker just nu. Tanken med dem är att man ska bli inspirerad men som du mår nu så blir de istället en anklagelse och ytterligare ett oöverstigligt måste.
Kramar om
Jag lever i den miljön och är van.
 
Ja det får du avgöra själv :) Jag vet bara precis hur det skar i mig när jag mådde som sämst och visste att jag inte levde upp till det där och hur ouppnåligt det var. För mig resulterade det i att jag trycktes ännu djupare in i min depression.
 
Ja det får du avgöra själv :) Jag vet bara precis hur det skar i mig när jag mådde som sämst och visste att jag inte levde upp till det där och hur ouppnåligt det var. För mig resulterade det i att jag trycktes ännu djupare in i min depression.
Det handlar absolut inte alls om något man ska leva upp till. Nu orkar jag inte förklara vad det betyder men jag vet ju. Och det räcker.

Ord och fraser jag förknippar med det är t.ex. "icke prestation, inkännande, empati, följa sitt hjärta, gå sin egen väg, tillit, trygghet"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 324
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
822
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
4 968
Senast: Luff
·
  • Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
21 303
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp