Pepptråden 2013

Sv: Pepptråden 2013

Blommig! :D

945878_10151713105800362_1642960767_n.jpg

Förhoppningsvis behöver jag inte det. Men jag litar inte på några system :cool:

Känner att den är väldigt diskret osv :p Funderar på att skänka den som civilbil till polisen :angel::rofl:

jamen den är ju uuuunderbar!!!

niyama: känner du dig gladare nu? :)

Nämen grymmaste bilen :D Kollat så att det står ditt regnr på boten? Inte helt ovanligt att folk dumpar över sin bot på en annan bil i hopp om att det går obemärkt förbi.

Måste dock ge credden till mamma... Hon smygpyntade den utan min vetskap när den stod parkerad hemma hos henne :cool:

Nä, jätteledsen men lite lugnare nu i alla fall. Innan tänkte jag att jag måste nog bli inlagd, jag fixar inte det här :o

Ja det blev rätt bra, men jag måste erkänna att jag blev lite rädd när denna status dök upp på hennes facebook:

I brist på limousiner och andra vrålåk att köra dotter med kavaljer till balen i så har jag pimpat världens sötaste prinsessbil. Varenda unge under 6 kommer gråta efter en egen sån sen! Mycket nöjd! Kommer aldrig gå att återställa.....

Jag visste vid dåläget ingenting om hur bilen såg ut, eller att hon hade spökat ut den... Såg framför mig massa rosa fluff á la Paris Hilton meets Barbie :o

Mycket märkligt O_o

KL
Jag har under flera år av och till känt att livet inte är värt att leva, att jag bara vill sova och aldrig mer vakna... Och känslan av att vara totalt ensam, värdelös och att ingen bryr sig om mig. Senaste tiden har jag känt mig på väldigt bra humör men idag sköljde de där känslorna över mig. Jag har aldrig varit hos psykolog eller liknande men tänker att det kanske är dags nu.. Men hur tar man kontakt med en sådan och vad säger man? Jag vet egentligen inte vad jag tycker om att prata om detta med en okänd människa men jag vill försöka må bra i alla fall.

Nej men så jobbigt för dig. Stor kram från mig! Är det nåt särskilt som har hänt eller är det något annat som spökar?

LindgrenV: Åh så rolig mamma! Jag hade också fått panik men grymt fint resultat :)

Man kan gå till vårdcentralen har jag förstått det som... Sedan brukar det finnas telefonnummer och liknande på kommunens hemsida. Du säger som det är - hur du känner! Kram

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 633
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka