Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset. De verkar inte riktigt ha den nyans som jag vill ha dock. Jag vill ha en grön som går lite åt det blåa hållet. Men jag får kanske prova deras "Phanton green" och se hur det ser ut.Rekommenderar Arctic Fox. Semipermanent men håller oerhört länge och många tvättar. Har använt "extremtoning" i 15 år, detta märke är verkligen bäst.
Tack för tips på ett till märke! Hur är den färgen? Jag såg en video där det hade regnat och då hade hela personens tröja blivit färgen som håret var... Det vill jag verkligen inte.Finns inte någon helt permanent "extremfärg".
Jag tycker inte artic fox sitter så mycket bättre än directions men det är nog lite beroende på ens hår.
Ja du kan blanda olika nyanser. Man brukar även kunna spä med balsam.Hm, kikade på en video, verkar som att man kan blanda 2 färger om man vill för att få rätt nyans...
Tack för tips på ett till märke! Hur är den färgen? Jag såg en video där det hade regnat och då hade hela personens tröja blivit färgen som håret var... Det vill jag verkligen inte.
Då är bara frågan vilka färger som kan få den nyans som jag eftersträvar.Ja du kan blanda olika nyanser. Man brukar även kunna spä med balsam.
Jag torrfäller endel och det rinner rosa vatten om jag är ute i regn innan första tvätten med schampo. Jag har dock inga vita kläder typ så det märks knappt för mig. Det går dessutom bort i tvätten
Huva eller mössa på baraDå är bara frågan vilka färger som kan få den nyans som jag eftersträvar.
Directions apple green eller alpine green är ganska nära det jag söker.
Jag vill helst inte att färgen ska blöda alls om det bara blir blött, hästmänniska du vet. Kan bli många regn innan första tvätten!
Näääää, det låter inte som något för mig.Huva eller mössa på bara
Directions schampo verkar motverka det lite.
Obs även lakan o så kan få en ton av håret. Men det går som sagt bort i tvätten.
Aquamarine! Ska se om jag hittar bild på mitt hår nyfärgat.Tack för tipset. De verkar inte riktigt ha den nyans som jag vill ha dock. Jag vill ha en grön som går lite åt det blåa hållet. Men jag får kanske prova deras "Phanton green" och se hur det ser ut.
Ja på deras hemsida ser den verkligen blå ut och inte det minsta grönAquamarine! Ska se om jag hittar bild på mitt hår nyfärgat.
Otroligt nog har jag inte en enda bild.Tack för tipset. De verkar inte riktigt ha den nyans som jag vill ha dock. Jag vill ha en grön som går lite åt det blåa hållet. Men jag får kanske prova deras "Phanton green" och se hur det ser ut.
På mig är den mörkt turkos direkt efter färgning och efter kanske två tvättar mer åt mellangrön. Går ju att blanda med andra nyanser om man vill.Ja på deras hemsida ser den verkligen blå ut och inte det minsta grönJag vill ha mer åt det gröna hållet
![]()
Det här är min erfarenhet med. Jag måste färga typ var 4e vecka om det ska hålla sig snyggt (oavsett märke) och för andra är det som för @TontoOch jag säger att Directions håller mycket bättre än Manic Panic och deras amplified, aldrig haft en färg som suttit så dåligt på mitt hår som amplified.Så verkar otroligt individuellt beroende på ens hår. Har färgat grönt/blått/lila.