Pessoa eller Shires transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jennie73
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 5 685
Sv: Pessoa eller Shires transportskydd

jag har shires rosa-rutiga.:love: som är jättebra kvalité på o lätta att torka av. dom rekomenderar jag - men pessoa hade jag till min ponny. o dom var ju med bra ... :bump: jag är nog inte till någon hjälp alltså.. :p

Tack för ditt svar. Jo, jag tror oxå att storlek ponny kan passa bra. Blir det fel kan man ju alltid sälja vidare. Någon som vet om de finns på Granngården? Gillar inte att skicka efter vill klämma och känna.....

Godisgris_ skrev:
jag har shires rosa-rutiga.:love: som är jättebra kvalité på o lätta att torka av. dom rekomenderar jag - men pessoa hade jag till min ponny. o dom var ju med bra ... :bump: jag är nog inte till någon hjälp alltså.. :p
Har du bild på dina rosarutiga? :)

*putt, putt*

Funderar starkt på att köpa Pessoa-skydden. Bästa priset hittills är Kaias - 750 kr.....

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
666
Senast: Honey07
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
771
Senast: Blyger
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 223
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka