Pessoa-färgerna

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Hera2002
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 849
H

Hera2002

Funderar på att köpa ett till pessoa stalltäcke antingen i färgen grön eller ljusblå och även köpa transport-skydden till men,

när jag beställde mitt nuvarande pessoa innetäcke i ceris så såg det rosa-färgen kanska mörk ut på bilden men när täcket kom så var det ungefär lysrosa. :crazy: :D

Sååå, någon som har bild på sitt gröna eller ljusblåa pessoa innetäcke eller transportskydd så vore det väääldigt bra :) :idea:

Sv: Pessoa-färgerna

innetäckena har en ljus nyans medans utetäckena har skarpa färger.
jag har både ett blått och ett grönt vintertäcke. skickar med en bild på det blåa, kan ta på det gröna me om du vill. jag har även transportskydden.
brllop118.jpg
[/IMG]

här kommer det gröna. transportskydden är i stallet så de kan jag inte ta kort på nu, men de ser ut som på produktbilden.

pessoa006.jpg
[/IMG]

Fina täcken :D

Ja, jag vet inte hur ljus innetäckets blåa färg är ;S inte heller det gröna för jag vill ju inte beställa ett grönt och så kommer ett lysgrönt. ;D

jag såg innetäckena på en mässa för ett tag sen, de är inte lysgröna utan bara ljusare. de ser ut ungerfär som på produktbilderna. själv så tycker jag att de skarpa färgerna är mycke snyggare. de ljusa ser så bleka ut..

så här ser det blåa ut, det ser ut som på bilden.

31633.jpg
[/IMG]

här är mitt ljusblåa pessoa täcke.. tycker färgerna ser lite starkare ut, alltså lyser mer på "reklam bildera" eller va man ska säga :p än i verkligheten, tänk bara på om du köper ett ljusblått innetäcke så e de inte så fint hela tiden :crazy: fläckar som inte går bort osv..
men annars e de hur fint som helst :)
JRJOHMKMEMLRM.jpg

Liknande trådar

Hemmet Hej! Efter jag sett att många här på Hem & Hobby har mkt bra smak på inredning så tänkte jag passa på att rådfråga er ;) Det är...
Svar
11
· Visningar
2 095
Senast: Draumsyn
·
J
Utrustning Jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa Pessoa eller Shires transportskydd. Vilka tycker ni är bäst? Pessoa är superläckra i den... 2
Svar
24
· Visningar
5 667
Senast: just-me
·
Utrustning Är i desperat behov av tips och råd.. Blir förmodligen efter allt letande, provande och provridande en Equipe. Måste bara bestämma...
Svar
16
· Visningar
3 980
Senast: attsy
·
P
Utrustning Jag skulle gärna vilja veta lite vad ni har för prylar till era hästar, vilka märken/producenter ni tycker är bra och dåliga osv osv. Så... 2
Svar
35
· Visningar
6 354
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka