Pessoa Hästutrustning - priser?

nexxa

Trådstartare
Har hittat Pessoa utrustningen på ridsportshopen, men där står inga priser utsatta. Någon som vet en sida med priser och som har det mesta i Pessoa väg? Skulle bli väldigt tacksam för länk :bow:

Sv: Pessoa Hästutrustning - priser?

Maila dem! Tror att de inte sätter ut något eftersom de kanske går efter rörliga priser?

Mailade dem för typ ett år sen och tränset kostade 1526 kr eller nått då.

Tränset fick jag pris på 1499:- jag har mailat dem men det tar evigheter, och det är lite brådis ;)

Ja det kanske detm gör..men de har väl inte priser utsatta heller? Får väl maila dem också..konstigt för ridsportshopen har ute JW's priser nu men inte Pessoa, sist jag kollade var varken JW eller Pessoa's priser utskrivet :confused:

Det är ju bara och maila dom och fråga om prisuppgifter annars.
Annars kan du ju kolla sidor utomlands, blir nog billigare och beställa från utlandet om det är nu är flera grejer det är du ska ha.

Hm kanske kan vara en idé, sadeln ska jag beställa från en närliggande butik. Men jag hade ju velat ha resten av kittet också

http://grand-prix.se/

Där finns priser utsatta på pessoa-saker. Allt från träns, skydd, täcken till sadlar såg jag.

Om du letar förbygel av märket Pessoa och kan tänka dig en begagnad, så kan du pm:a :angel:

Men jag tror det kan vara att de kanske beställer från företaget Pessoa och JW Int Ltd när de får en beställning i från någon här. Eftersom dollarn, pundet och euron är rörliga så kan man inte sätta ut exakta priser.

Så har vi på ridshopen här hemma, finns flera produkter, t.ex. lädergrimmor som är exakt likadana från samma märke, men eftersom de beställts utomlands vid olika tillfällen kostar alla olika, en kostar typ 219 kr, en 269 kr och en 299 kr osv...

Går det inte att ringa dem då?

Jag har inte fått ett mail än men avvaktar lite och tittar på den sidan pemma länkade till

Liknande trådar

Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
252
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 140
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka