Pessoa ridspöt

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Dressyrfantasten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 5 282
Sv: Pessoa ridspöt

*lånar*

Börjar det lukta lite avundsjuka här kanske? :angel:

Btw är spöt för ca 3000:- inte med guldknopp utan med silver högst upp..

Skulle lätt köpt det med guld om det inte hade varit så att jag aldrig använder spö..

Vimzis skrev:
Får jag flytta in hos dej? :D:D

Gissar på ett 15tal schabrak där..

haha självklart..då får du gärna se min täckessamling också :angel: ;) :D

haha några fler är det allt

Senast ändrad av en moderator:

Pessoa schabrak också;) :d

Men kan man ha Pessoaprylar även när man inte rider dressyr? Tänker på mig själv:angel:

hehe, det ligger under också..man skymtar dom bara.. t ex. under enskadronschabraket (längst upp till vänster)

alazzi skrev:
Pessoa schabrak också;) :d
Men kan man ha Pessoaprylar även när man inte rider dressyr? Tänker på mig själv:angel:

haha självklart har jag det :D

Humm..det kan man nog..så länge man har en engelsk sadel..annars blir de ju svårt :p

För det första: Folk har för mycket pengar. :crazy:
För det andra: Är det nån som har koll på adressen till pessoas hemsida? Har varit inne där förr, men hittar inte tillbaka..

Men jag syftade inte på någon speciell :), ibland tycker jag bara att vissa trådar har tendens att bli "klankaned-trådar", kändes bara som om att denna tråd också var på väg att bli en sådan.. låt folk köpa vad dom vill, om nu ett ridspö (hoppspö till råga på allt ;) ) ska vara så märkvärdigt så det kostar 720 pix så får den personen köpa det om den vill utan att någon märkbart ska lägga sig i alldeles för mycket och komma med spydiga kommentarer..

Alltså jag upprepar, syftade inte på någon speciell person i sammanhanget! Sorry.. :)

Inte för att jag personligen skulle lägga ner så mycket pengar på ett spö, men om du vill det så varför inte? Det är dina pengar.

Till er andra:
Men vadfan! Det är hennes grej vart hon lägger sina pengar.
Klart att ryttaren i fråga vet att man kan rida utan ett sånt spö, men ibland kan det vara kul att lägga ner pengar på något extra. Har man pengar så varför inte liksom?

Sen visst.
Folk kanske inte ser själva knoppen. Men är man ute och tävlar så lär folk med någolunda märkeskoll i alla fall lägga märke till vad det är för spö.

Dressyrfantasten skrev:
haha självklart har jag det :D

Humm..det kan man nog..så länge man har en engelsk sadel..annars blir de ju svårt :p

Fast i "mitt" westernstall går det några westernhästar med pessoatäcken:eek: ;) :o Tänkte mest på hur passformen kan vara på en bred quarter jämfört med ett halvblod...;)

Ops, jag tänkte på just schabraket :o

haha jo, det ska väl passa dom flesta hästar. Finns ju grova hbl också :D

Ska bara fylla i att det var 17 schabrak på bilden för den som ville veta :D

Då e det ganska kört här uppe då.. har inte sett någon pessoa produkt i nån affär...

Finns det nån websida??

alazzi skrev:
Det finns täcken också:d
0007356.JPG

0007355.JPG

min häst vill ha det där röda :d :love:

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man... 2
Svar
36
· Visningar
4 454
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 968
Senast: Lhas
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 787
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 599
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka