Pessoa ridspöt

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Dressyrfantasten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 81
  • Visningar Visningar 5 282
Sv: Pessoa ridspöt

teammalmgren skrev:
Då e det ganska kört här uppe då.. har inte sett någon pessoa produkt i nån affär...

Finns det nån websida??

Kan tyvärr inte svara på webbutik, köpte mitt på närmsta butik :(

Går halsen lite högre upp på dom eller ser jag i syne?

Visst kan jag tycka det är onödigt, men herregud folk lägger ut sina pengar på så många konstiga saker! Ingen reagerar om någon vill ha plastiga lådsasnaglar och betalar massor för det men om man köper ett dyrt spö då är det minsann en riktig skandal :p
Jag skulle varken köpa dyrt spö eller plastnaglar men om jag får något av det skulle jag helt klart välja spö med guldknopp :D

Warhammer skrev:
jag är nyfiken;) när är snart?:D

hmm..tror att jag kommer hämta ut det på lördag..så då får ni se bilderna lördag kväll..:D

*Oerhört nyfiken på vad jag köpt, har ju inte sett de irl*

Dressyrfantasten skrev:
Nuni bukefalister :D Här kommer min schabraksamling som jag har HEMMA! ;) Tog en stund att lägga ut dom och så och bilden är lite halvhjärtad men strunt samma..ni ser ju..

Där finns schabrak från 40-850:- :smirk:

http://www.mypix.se/usrimg/JNFOMQLQLRM/lrg/JQDRQPCQNNCSE.jpg

Hur många ser ni? (ps. det ligger ett beige schabrak bakom eskadronschabraket samt några i andra hörn..men som sagt..halvhjärtad bild..alla nästan nya och många i orginalplasten)

Detta är inte något som helst snobbinlägg utan jag vill bara visa att jag är sann..;) :D Är inte alls fientlig :p :D

Men, då är frågan. Har du någon häst då? Alla chabrak ser ju helt oanvända ut, varför köpa slit och släng chabrak då? du kommer ju inte hinna påbörja alla under en hel livstid om du har så mååånga. ;)

Senast ändrad av en moderator:

Guatemala skrev:
Men, då är frågan. Har du någon häst då? Alla chabrak ser ju helt oanvända ut, varför köpa slit och släng chabrak då? du kommer ju inte hinna påbörja alla under en hel livstid om du har så mååånga. ;)

Jag har lovat mig själv att inte säga något personligt här på buke ;) :D

Jättelarvigt men det har en bakgrund :crazy: :D

hehe okej...

tog nämligen bort bilden så det var inte så konstigt :p

Laddar upp den igen då :D ny adress kommer strax

hehe det VAR 17 stycken..men idag blev det 4 till=21st :)

Oj, har du en häst till alla de?

Jag har ungefär 20 stycken just nu också, men det blir väl fler på Globen imorgon. :D

Haha, jag har ju iaf två hästar att dela ut de minst 22 schabraken på iaf. :p (Gud, när fick jag så många?)

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man... 2
Svar
36
· Visningar
4 454
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 968
Senast: Lhas
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 787
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 599
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka