pessoa sadel?

Sv: pessoa sadel?

Jag har en Pessoa Don Neco, den bästa sadeln jag någonsin haft, passar både mig och hästarna perfekt. Jag har haft rätt många sadlar innan (hopp) av den dyrare sorten, men denna ligger absolut bäst på båda mina.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: pessoa sadel?

jag har en pessoa paris, fast jag fick tag på en som är från den tiden då dem tillverkades i england = mkt bättre kvalité, hantverk osv.

jag skulle inte köpa en ny, dem som tillverkas i argentina, då har jag bara sett dåliga pessoasadlar!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Freazer
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka