Pessoa senskydd

Sv: Pessoa senskydd

Ridsportshopen.com säljer dom, tror att det är samma som de du visar, finns under rubriken Pessoa. Fast man får maila dom för prisuppgifter... Varför kan de bara inte skriva ut vad de kostar :confused:

För att hon kanske inte valt att lägga ut priserna? En del gör inte det när det gäller lite finare och dyrare saker. Det är väl bara till att maila om man vill veta.

Jag tycker bara det är fånigt att göra så, för så himla dyra är de inte. Har för mig att de ligger runt 1500-2000 kr kanske.

Vet faktiskt inte. Men de är väl i samma klass som Veredus och de kostar ju 2000 kr typ totalt för fram och bak.

Tror att ett set är dyrare än 2000 kronor.

Sist jag såg vad de kostade så gick de för 3200 kr/set men detta var dock i Norge.. vet inte om de är dyrare där än här i Sverige.

Vet att en bekant haft dem i sitt sortiment, ska fråga henne vad hon tar för ett set dvs.. om hon fortfarande tar in dem

Har äntligen pratat med henne om skydden.. Hon tar 2400 kronor för ett set. Kanske mer än vad du hoppats på .. men nu vet man iaf vad de ligger på ..

Surfade runt lite idag på Internet och hittade pessoasenskydd på ridutrustning.se
Frambensskydden 1975,- och bakbensskydden 1869:eek: så ett set från dem skulle gå på 3844 kr.. kan detta vara sant eller ser jag helt fel :smirk: ??

Tror de inte skrivit ut det för att dollarn/euron ändras hela tiden och det där är ett sätt att tjäna pengar på.

Såna har jag. Dom är snygga men väldigt svåra att spänna så använder dom sas aldrig..

Ja men dom är riktigt jobbiga förstår du, remmarna är så mjuka så dom bara viker sig, ett himla pyssel att få på dom. :p

Ja usch vad jobbigt ;)
Jag kan ta dem om du inte vill ha dem :angel:

Liknande trådar

S
Utrustning Har en liten pålle och idag fick jag värsta uppenbarelsen. Vi var ute och galopperade, snabbare än lagom som vanligt. Jag hade hackamore...
Svar
13
· Visningar
1 651
Senast: cactuspower
·
Dressyr Letar fortfarande dressyrsadel till min Islandshäst. Det mesta glider fram på honom då han är lite smal över bogarna och behöver bredda... 2
Svar
25
· Visningar
4 864
Senast: moli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈