Pessoa skydden har kommigt :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 2 375
H

Havregryn

wee hämtade dem från butiekn idag :) Jag är så sjukt nöjd, regäla och hel snygga :)

Bild

Sv: Pessoa skydden har kommigt :)

snygga???

haha det är dom fulaste skydden jag nånsin sett.. :rofl:

men bara du är nöjd så... :p fast ser ut som det borde komma in grus genom hålen??

jaa dom är så snygga :)

Nja fats nu har jag inte lagt på dme ordentligt, privade bara dme just när hästen kom in från hagen. Dom är mycket tätare än vad man trpr jäntemot hästens ben, nertill kanske dom dock kommer släppa in nått. Dock göra alla mina senskydd de ner till de liksom skvätter upp. Men vi får se, de är inte tänkta att rida ut med i alla fall. Kommer hålla mig på banan med dom.

men ohh så nöjd jag ör, får hoppas att jag är lika nöjd efter många år användande.

Såg att du hade bild i denna tråden - jag tycker att dom ser ut som våfflor :rofl:

Hm, vilka ... lustiga! :p
Vad är dem bra för?
(såg dem i nån tidning för ett tag sen men minns inte riktigt vad som stod)

Köpte du de där istället för Eskadronskydden i läder du pratade om? Allrajti....

Vad dom nu exakt ska vara bra för är väl just de med ventilering osv. Men jag köpte dom i syftet att de var snygga, är less på alla andra vanliga plastskydd..

haha.. ser så illa ut, men nej. Har inte fått hem skydden ännu, beställt dem via jobet och de tar lååång tid.

Man kan ha massor av skydd utan att de tar plats.. :)

nää fy, kollade på dem på Sharpman för ngn månad sen, inget för mig alls.

fast dessa ovan kostade bara 699 i äffären jag köpte dem i, och de är inte speciellt dyrt med tanke på vad andra skydd kostar, dessa skyddar minst lika bra mot slag osv.

sen eskadron, ja de är onödigt dyra, men ack så snygga.

Sen så går alla mina pengar till hästarna typ, sällan jag köper köäder till mig själv, så man får prioritera så funkar det.

hihi.. jag antar att jag kommer vara smått ensam om dem, fast lite kul är de ju.

Sen gillade jag att de faktiskt var lite stora i storlelen, så passade bamsen på 185 bra..

usch sånna skydd skulle inte min häst få visa sig med även om vi så blev sponsrade med ett par!:crazy:

inget att "sorra" över, de är ju tur att alla har olika smaker ju, tror vi bara var 2 eller 3 som gillade dem i den tråd som sorbe startade då de kom ut i tidningarna osv.

varken hästarna eller jag skäms, vi älskar dem.. haha

förlåt men de var sk** fula jue!:crazy: ser ju ut som nån annan sa som våfflor. men huvudsaken att du är nöjd och att de fungerar bra!:D

Liknande trådar

Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
17
· Visningar
955
Senast: Fiorano
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 009
Senast: ako
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 446
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka