Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nja fats nu har jag inte lagt på dme ordentligt, privade bara dme just när hästen kom in från hagen. Dom är mycket tätare än vad man trpr jäntemot hästens ben, nertill kanske dom dock kommer släppa in nått. Dock göra alla mina senskydd de ner till de liksom skvätter upp. Men vi får se, de är inte tänkta att rida ut med i alla fall. Kommer hålla mig på banan med dom.
men ohh så nöjd jag ör, får hoppas att jag är lika nöjd efter många år användande.
Vad dom nu exakt ska vara bra för är väl just de med ventilering osv. Men jag köpte dom i syftet att de var snygga, är less på alla andra vanliga plastskydd..
fast dessa ovan kostade bara 699 i äffären jag köpte dem i, och de är inte speciellt dyrt med tanke på vad andra skydd kostar, dessa skyddar minst lika bra mot slag osv.
sen eskadron, ja de är onödigt dyra, men ack så snygga.
Sen så går alla mina pengar till hästarna typ, sällan jag köper köäder till mig själv, så man får prioritera så funkar det.
inget att "sorra" över, de är ju tur att alla har olika smaker ju, tror vi bara var 2 eller 3 som gillade dem i den tråd som sorbe startade då de kom ut i tidningarna osv.
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...