JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Pessoa skydden har kommigt :)
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Havregryn
Startdatum
Startdatum
18 Mar 2008
Svar
Svar
37
Visningar
Visningar
2 376
wee hämtade dem från butiekn idag
Jag är så sjukt nöjd, regäla och hel snygga
Bild
Sv: Pessoa skydden har kommigt
snygga???
haha det är dom fulaste skydden jag nånsin sett..
men bara du är nöjd så...
fast ser ut som det borde komma in grus genom hålen??
jaa dom är så snygga
Nja fats nu har jag inte lagt på dme ordentligt, privade bara dme just när hästen kom in från hagen. Dom är mycket tätare än vad man trpr jäntemot hästens ben, nertill kanske dom dock kommer släppa in nått. Dock göra alla mina senskydd de ner till de liksom skvätter upp. Men vi får se, de är inte tänkta att rida ut med i alla fall. Kommer hålla mig på banan med dom.
men ohh så nöjd jag ör, får hoppas att jag är lika nöjd efter många år användande.
Såg att du hade bild i denna tråden - jag tycker att dom ser ut som våfflor
Hm, vilka ... lustiga!
Vad är dem bra för?
(såg dem i nån tidning för ett tag sen men minns inte riktigt vad som stod)
Köpte du de där istället för Eskadronskydden i läder du pratade om? Allrajti....
och våfflor som är så goda
Vad dom nu exakt ska vara bra för är väl just de med ventilering osv. Men jag köpte dom i syftet att de var snygga, är less på alla andra vanliga plastskydd..
haha.. ser så illa ut, men nej. Har inte fått hem skydden ännu, beställt dem via jobet och de tar lååång tid.
Man kan ha massor av skydd utan att de tar plats..
Ja och om man har obegränsat med stålars. Båda varianterna är ju löjligt dyra.
nää fy, kollade på dem på Sharpman för ngn månad sen, inget för mig alls.
fast dessa ovan kostade bara 699 i äffären jag köpte dem i, och de är inte speciellt dyrt med tanke på vad andra skydd kostar, dessa skyddar minst lika bra mot slag osv.
sen eskadron, ja de är onödigt dyra, men ack så snygga.
Sen så går alla mina pengar till hästarna typ, sällan jag köper köäder till mig själv, så man får prioritera så funkar det.
hihi.. jag antar att jag kommer vara smått ensam om dem, fast lite kul är de ju.
Sen gillade jag att de faktiskt var lite stora i storlelen, så passade bamsen på 185 bra..
usch sånna skydd skulle inte min häst få visa sig med även om vi så blev sponsrade med ett par!
*host* De var grymt fula. Skulle aldrig skämt ut min häst med sådana
tror på fullaste allvar att det var det flaste jag sett.. *sorry ts*
inget att "sorra" över, de är ju tur att alla har olika smaker ju, tror vi bara var 2 eller 3 som gillade dem i den tråd som sorbe startade då de kom ut i tidningarna osv.
men de får mina :P
varken hästarna eller jag skäms, vi älskar dem.. haha
förlåt men de var sk** fula jue!
ser ju ut som nån annan sa som våfflor. men huvudsaken att du är nöjd och att de fungerar bra!
Utrustning
Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
2
Utrustning
Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma!
För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Utrustning
Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂
Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet...
2
3
Övr. Barn
Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅
Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever...
2
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Samma för Wallan. Hittills har INGEN gissat på att hon är en tik trots att hon är väldigt feminin och ”söt” för rasen.
Men alla har...
Fetaost
4 minuter sedan
Svar: 1 944
Visningar: 188 046
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Det är faktiskt två kvar, den här lilla vita som kallas Mini, heter Elva, och den svarta vi bestämde från början, Elda ❤️🔥
Tajger
15 minuter sedan
Svar: 1 003
Visningar: 73 757
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Men precis, det är ju egentligen inte konstigare än ProViva liksom. Men jag är nojig över allt 😅
Alla tre fick varsin påse nu. Ihop...
sthu
56 minuter sedan
Svar: 1 197
Visningar: 63 490
Katt
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Bara så jag förstår dig rätt, du vill få fram en ft häst men inte som det är målet att gå dessa internationella klasserna med? Hade nog...
Freazer
4 minuter sedan
Svar: 104
Visningar: 7 382
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag har äntligen shoppat ny pälsglans, det går åt en del till meter-man och trädstamstjock svans. Hade en från Rohde hemma som var...
EZMK
21 minuter sedan