Petronilla har fått en liten Tom

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Petronilla har fått en liten Tom

Grattis !
Vänta bara så ska du se att du kommer bli forumets mest besökande person. När amningen funkar och man är ensam med bebisen hela dagarna så Buke ett trevligt sällskap :)
Ser framemot att få se underverket. :) Archibald hälsar och grattar han med :)
 
Sv: Petronilla har fått en liten Tom

Jag har tänkt på dig; funderat på när du fick bebisen och så :)

Och så hade du fött på MIN födelsedag *fniss* :p
 
Sv: Petronilla har fått en liten Tom

Här är en länk till bilder på Tom

http://www.familjeliv.se/krypin/petronilla/galleri.php

Ha det så trevligt.

Jag har inte tillgång till dator hemma, men väl en telefon, så ring gärna. Har du inte numret så skicka ett PM så får du det nästa gång jag tar mig tid att surfa lite grann.

Nu ska jag mata Tom igen, han sover inte så långa stunder än!

Kramar till er alla!
 
Sv: Petronilla har fått en liten Tom

:love: DIG glömmer man inte.....Du ska veta att du är en osedvanligt underbar tjej....... :bow: :bow:
 
Sv: Petronilla har fått en liten Tom

Bilden av Tom och hans pappa var ju hur gullig som helst! Lycka till med den lille!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 751
Senast: Mirre
·
Övr. Barn När jag läser här så läser jag ibland med ett litet leende på läpparna. Jag läser om oro för inskolning, matproblem, sömnproblem och...
Svar
11
· Visningar
1 635
Senast: TinyWiny
·
S
Övr. Barn Åh herregud vad mycket att smälta. Så mycket känslor som ryms i mig nu. Min syster var beräknad till den 20, på söndag. Både hennes och...
Svar
8
· Visningar
1 448
Gravid - 1år Hej och hå :) Det är inte mycket tid över med en liten bebis i huset, att sitta vid datorn och faktiskt kunna skriva mer än snabba små...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp