Pfiffs bomlösa vs Barefoot cherokee/Cheyenne

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mosaic
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 065
M

Mosaic

Är det någon som testat båda märkena och ha lust att berätta vad ni tyckt. Har samlat ihop till pfiffen men är lite fundersam om jag ska spara ihop lite till till en barefoot. För när man tittar på begagnat är det sällan någon Barefoot ute på annons så folk borde vara nöjda med dom-

Sv: Pfiffs bomlösa vs Barefoot cherokee/Cheyenne

Vet ej svar på din fråga, men om du inte misstycker så hakar jag på och frågar om någon har en åsikt om vilka av dessa sadlar (och liknande modeller) känns smalast när man sitter i dem? Min Börjes bomlösa som jag hade kändes extremt vid på min breda (ca 130 grader) haflinger, och jag sålde den för att det blev obekvämt för mig. Hästen gillade den dock. Skulle gärna ha en liknande sadel igen, men är osäker på om alla känns så fruktansvärt breda att sitta i:confused:?

Sv: Pfiffs bomlösa vs Barefoot cherokee/Cheyenne

Hej,

De nya Barefoot sadlar som nu har isydda paneler i känns ju smalare att sitta i. Kanske kan det vara ett alternativ?

~Ingrid

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 514
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 286
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 747
Senast: ako
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 319
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka