Photobucket eller datorn??

Saybia

Trådstartare
I kväll så började det helt plötsligt gå så himla segt med bildvisningen på min dator, min hemsida har länkade bilder från photobucket och det tar "hundra år" innan de visas..om de övh gör det :crazy: Likadant här på buke, kan inte se bilder i inlägg och jag tycker det övervägande är från photobucket.
Är det nån mer som har problem med photobucket-bilder just nu eller är det min dator som fått nåt ryck? om det är det, vad kan jag göra åt det?

Sv: Photobucket eller datorn??

Jag har fortfarende problem. Väldigt segt, mina bilder i bloggen visar bara en del av bilden och står och laddar länge...

Jag har också noterat att bilder från photobucket har varit segt att ladda de senaste dagarna.

Okej, skönt att höra att det inte är datorn iaf...bad några gå in på min hemsida i går när det gick som segast för bilderna och för dem laddade hela sidan med bilder och allt på nån sekund så då blev jag orolig att felet låg hos mig :crazy: Men i dag så har bilderna laddats som de ska så troligtvis, och som ni säger att ni upplevt det, så är det väl säkert så att det är photobucket som varit överbelastat eller nåt.

Liknande trådar

Bukefalos Jag brukar ladda upp bilder på Photobucket som jag sedan länkar till (bild i inlägg) här på buke. Men när jag surfar från mobilen då...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Gunnar
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 203
Senast: Vallmo
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·
Hästvård Varning för långt inlägg, ska försöka fatt mig så kort som möjligt… Inte för att jag vet vad jag vill med min redogörelse, men kanske...
Svar
11
· Visningar
6 078
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V