Photobucket

bigganl

Trådstartare
Vad har hänt med Photobucket? När jag försöker titta i mina album kommer det bara upp en skuggsida framför min med en massa reklam. Jag får inte bort den. När jag klickar tillbaka till startsidan kommer inte den upp utan sidan jag var på innan photobucket. Vad är detta? Jag kan lägga in foton, men inte titta i album, redigera eller annat.
Jag blir tokig. Har nyss börjat lägga upp alla album där istället för pixbox som inte verkar fungera längre. (inse sedan augusti i alla fall). och så ska det börja krångla här också. grrrr

Sv: Photobucket

Har du provat att läsa vad det står på skuggsidan?
(jag tror nämligen inte att det är reklam utan ett val att visa det nya photobucket)

Photobucket.jpg

Ser det så ut?

Har du provat att läsa vad det står på skuggsidan?
(jag tror nämligen inte att det är reklam utan ett val att visa det nya photobucket)

Jag har ingen aning. Det är som en grå skugga över hela sidan. Inte när jag går in på "home", den sidan ser ut som den ska, men när jag klickar på library. då kommer den. Det är reklam längst upp- "vill du ha en knullkompis?". Känns inte som en reklam jag vill ha på min fotosida faktiskt.
Mitt i bilden är ett fönster där det står "welcome to your library, learn how to menage your library...." Men det går inte att klicka på "start the tour" eller "skip". Det händer ingenting. Längst till höger på sidan sitter en liten ruta där det står "feedback". Den går inte heller att klicka på.
Jag fattar noll.

Nej så ser det inte ut.

Jag laddade upp en ny bild till ett av albumen. Det gick bra, men jag kommer alltså inte åt albumen. (tänkte lägga upp en bild på ett forum, men det gick inte). Min startsida är det enda jag kan se som ser normalt ut. Sen kommer jag ingenstans.

Det är iaf inte Photobucket det är fel på. Jag kom utan vidare in på bägge mina konton (å då har jag inte öppnat dom på evigheter). Bilden här ovan PrintScreenade jag idag när jag öppnade kontot o la in då oxå.

Det är förmodligen nån annonssida/eller annan skit som kommit in i din webläsare.

Det måste vara nån inställning eller annat på jobbdatorn för nu när jag sitter hemma kom samma sida upp, men då gick det ju att klicka och komma vidare och när visningen var klar var allt som vanligt igen.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 129
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 970
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 487
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka