Photoshop fungerar ej ..

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare soffeloffan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 588
S

soffeloffan

*suck* Nu är jag riktigt trött på detta skit .. Nu har jag länge varit utan mitt Photoshop, och när jag väl startar det så står det att man inte kan hitta vissa funktioner i programmet. Jag har försökt att ta bort hela filen .. men jag hittar inte var man tar bort photoshopet.. hmm, tänkte testa att installera om programmet, men man måste ju först ta bort den som redan finns.
Eller kanske någon av er vet hur man gör för att få tillbaka alla funktioner? jag kan till exempel inte skriva texten, sätta ramar osv... :S

Hoppas att inlägget inte blev för kruxigt, och att ni kanske kan hjälpa mig! :laugh::angel:

Sv: Photoshop fungerar ej ..

Kontrollpanelen > Lägg till eller ta bort program > leta upp photoshop i listan och ta bort.
Och gör en ny installation, det borde vara det enklaste...

Btw, vad har du för operativsystem?

Sv: Photoshop fungerar ej ..

Om du har köpt det, ring adobe och få support. Om du inte köpt det, köp det och ring adobe och få support.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 968
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 311
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 305
Skola & Jobb man vill bli när man blir stor? Hur visste ni vad ni ville bli? Vad ni skulle läsa till? Vad ni skulle söka er efter? Jag ligger hemma...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10