Photoshop?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Puma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 401
P

Puma

Jag har blivit lite sugen på att pilla lite med bildredigering. Problemet är dock att jag inte har något bildredigeringsprogrem. Så nu är frågan, vad använder ni er av? Vilken photoshopversion bör man ha som glad amatör, och var kan man köpa den?

Sv: Photoshop?

Eller så tankar du hem gimp helt gratis och lagligt. :) Kan inte riktigt allt som PS kan, men räcker gott och väl till glad amatör. :) Många saker är till och med lite enklare att fixa snabbt i gimp än i PS.

Själv använder jag Photoshop CS3, kan köpas via Adobes hemsida om jag inte minns fel.
Finns många guider på nätet för glada amatörer och det finns en hel drös med diverse Photoshopböcker. :)

Photofilte menar du? Vet inte om jag rekommenderar det för bildredigering, men man kan väl gott försöka. ;)
Jag använder photoshop elements 7, det är superbra.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har inget spelintresse, det mest krävande programmen jag kommer att använda tror jag är Lightroom och Photoshop. Vad jag förstått...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: Cinzia
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
730
Senast: sthu
·
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
604
Senast: AlinaT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V