• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare missPetra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 848
M

missPetra

hur fixar man hyn på en bild? asså har hört nåt om att man kan använda det där plåstret men om jag använder det lite så typ klonar jag bilden eller vad man ska säga, asså kopierar o det blir helt wiiieerd.. haha.
så någon som kan hjälpa en nybörjare? :D

Sv: photoshop

missPetra skrev:
hur fixar man hyn på en bild? asså har hört nåt om att man kan använda det där plåstret men om jag använder det lite så typ klonar jag bilden eller vad man ska säga, asså kopierar o det blir helt wiiieerd.. haha.
så någon som kan hjälpa en nybörjare? :D

lägg upp bilder här på buke så ska jag hjälpa dig om du inte får till det ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 189
Senast: Fille
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 197
Senast: Cattis_E
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 958
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 956
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka