astronaut

Trådstartare
hur katten låser man upp en bild på photoshop?:confused:
Man kan liksom inte göra något utan att denna ruta kommer upp;
photoshop.JPG

(http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/photoshop.JPG))
Kan inte ens sudda, skriva eller något alls.. ändå har jag inte gjort ngt :crazy: :confused:

Sv: photoshop

Dubbelklicka på lagerikonen. Då dyker det upp en dialogruta, klicka ok och vips så är lagret upplåst.

Lagret är låst eftersom det är ett bakgrundslager.

Hur gör man för att låsa upp en bild som inte är ett bakgrundslager, då? Någon som förstår vad jag menar? :o: Det kommer ju inte upp någon dialogruta om man dubbelklickar någonstans då i alla fall.

Senast ändrad:

Om du dubbelklickar på ett lager i lagerpaletten som inte är ett låst bakgrundslager får upp rutan med lagerstilar.

Om lagret är låst av någon annan anledning så klickar du på hänglåsikonen i lagerpaletten.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 213
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 259
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Enya
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 822
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025