Photshop m.m

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Domigo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 626
D

Domigo

Hur använder man det? Var hämtar man det?? Är det på engelska?? :crazy: Finns det inga andra bra program där man kan mixtra med bilder?? :confused:

Sv: Photshop m.m

Jag utgår från att det är Adobe Photoshop du menar. Photoshop är ett jättebra program för att bildredigering med massor av funktioner. Finns både på svenska och engelska. Om du söker på nätet hittar du säkert en hel del bra tutorials för hur man kan använda Photoshop. Den enda nackdelen är väl egentligen att det är så dyrt, fullversionen kostar ca 12000 på svenska.

Om man bara är intresserad av de vanligaste funktionerna kan man istället köpa Photoshop Elements som kostar ca 900 kr. Inte lika omfattande, men förmodligen mer prisvärt om man inte är proffsanvändare och behöver alla funktioner.

Ett annat program som finns är Paint Shop Pro tillverkat av Jasc Software. Jag har aldrig testat det själv, men det ska vara ganska likt Photoshop men betydligt billigare. Dessutom kan man ladda ner en gratis trial.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
319
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 430
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
799
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur