Picasaweb problem exekveringsskydd

Madick

Trådstartare
Jag har fotat tävling idag för första gången på nästan ett år. När jag ska lägga upp bilderna i Picasa som jag brukar så går det plötsligt inte. Exekveringsskyddet slår till när Picasa ska öppna mappen där jag har bilderna på min dator. Jag har läst och man ska kunna stänga av exekveringsskyddet på enstaka program, men jag hittar fanimej inget på min dator som verkar vara Picasa. Någon som haft detta, hört om det, eller på annat sätt kan hjälpa mig få ordning på detta. Just nu får jag inte ut en enda bild.

Sv: Picasaweb problem exekveringsskydd

Om du laddar upp via hemsidan kan du använda det fristående programmet istället.

Högerklick på Den här datorn - Egenskaper - Avancerat - Prestand...Inställningar - Dataexekveringsskydd

Så är det på min burk i alla fall :)

Kan funka att lägga till Picasa o sen ta bort det igen om det inte redan ligger synligt i listan. Fick göra så med Msn.

Senast ändrad:

Hade inte plats på hårddisken (bärbar proppfull med bilder) för att ladda ner programmet tyvärr. Men de måste lagt dit någon ny sorts uppladdning, för plötsligt hittade jag som det brukar se ut och det funkade. Sen kväll igår bara, 23.30 stängde jag av datorn...

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 164
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 656
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka