G
Giraff
Sv: Piercingar
och vad är rätt proportioner?
och vad är rätt proportioner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hahaha har du varit på evolver elleR?![]()
Bra, då kan jag fråga dig lite om ögonbrynspiercing å naveln xD
Har själv en helix, tog det för cirka 9 månader sen och det har fortfarande inte läkt...
![]()
Haft mycket problem med denna, många infektioner osv och vissa gånger när jag sov utan så hade det läkt ihop helt så jag fick trycka igenom den igen, inte bra jag vet
Om jag skulle ta ögonbryn eller navel, hur länge får man då t.ex inte bada?
Hur länge dröjer det innan det har läkt?
Vad gör mer ont?
Får man ärr?
Går det att ta hål så att man bara har EN 'knapp' ? (ögonbrynet!) Alltså som i näsan, där har man bara EN 'knapp' om ni förstår vad jag menar.... :P
Eller kan man ta så att 'knapparna' sitter tätare ihop?
Tacksam för svar![]()
hahaha har du varit på evolver elleR?![]()
*kl*
Fick för någon vecka sedan knytnäveslag mot ena piercingen (den nyaste) som inte var 100 läkt.
![]()
Tänkte att jag väntar ut allt lite, men varenda morgon när jag vaknade så var läppen översvullen på ena sidan, hade en 12a i men svullnaden pressade så hård. Kunde varken äta eller dricka utan sugrör så jag begav mig till studion för att fråga om jag skulle ta ut den eller helt enkelt låta det vara. Han sa till mig att jag skulle sätta i stavarna istället. Och sedan dess har jag inte haft något problem med den, ska låta stavarna sitta kvar i 1 vecka till och se hur det blir, känner mig grymt mesig med stavar när jag är van med att ha ringar.
![]()
Just nu tackar jag han, tänkte ha 10or i istället innan, men han sa att det är bättre med 12or så jag valde dom istället. Vilket hvete jag skulle haft om jag valde 10rna.
Marcus och jag konfirmerades samtidigt![]()
Ormfanatiker, var han då i alla falloch inte särskilt snygg alls
![]()
Jag har fått byta mina till stav oxå. Eller jag fick plocka bort den ena och byta den andra till stav. Hade nyligen bytt till 8mm ringar då det hade läkt jätte fint och piercaren inne i stan hade gett klartecken för det. I lördags lyckades jag att bli drogad på crusingen i stan och därefter har det vart åt helvete. Översvullet så det finns inte. Åkte in till stan och hon på studion hjälpte mig att byta till stav i ena hålet, klarade inte av det andra pga smärtan. Det går verkligen inte beskriva hur ont det gjorde. Så idag har jag en stav vid läppen och resten börjar återhämta sig men det är långt ifrån bra, hade feberfrossa av inflammationen igår ^^
Hoppas det går bra, se till att ha i staven extra länge. Skulle själv kolla hur min läkning var och det var som en slamsa köttblomma under plattan på baksidanFår se hur det blir sedan med den.
Idioter som drogar folk![]()
Hoppas du mår bättre snart!![]()
Wow! Shit vad fin du är!
Bläää jag saknar min labret!![]()