Piercingar

Sv: Piercingar

haha ahh borde jag med (A) komemr med sådana knasiga ideér som att limma ploppar lite varstans xD

okej bra! har fått typ hälften för, hälften emot... men jag tror jag hade kunnat ha det :laugh:

haha ahh borde jag med (A) komemr med sådana knasiga ideér som att limma ploppar lite varstans xD

okej bra! har fått typ hälften för, hälften emot... men jag tror jag hade kunnat ha det :laugh:

Alltså, jag passar säkert inte i mina egna piercingar som jag har, men jag trivs i dom, huvudsaken är att man själv trivs i dom anser jag!

Har snakebite men funderar på medusa (fast ja inte med en jättestor plopp):p

Jag tycker inte du ska ha det, den drar fokus ifrån ringarna och ser onödig ut.

Tillägg: Med bara ringarna tycker jag att det ser "Jag har två vampyrtänder för jag passar i det" ut.
Med Medusan blir det istället "Jag ville ha jävligt många piercings så här i mitten satte jag en till". Typ.

Råkade bli nu ikväll när jag ändå badade :angel:
Inte så smart egentligen då jag ska till Liseberg på Tors, men va fasen.. Det får gå :p
Ser groteskt ut :rofl:
Blir till att skaffa plugg fortast möjliga :p

StillCap0034.jpg

Jag hade tråkigt och råkade även bli svarthårig starax efter att bilden togs :p

Hade vanliga hål i öronen från början. Som gjordes med pistol när jag var 6 år gammal så de var 0.8mm.
Fick ett ryck och gick in på den lokala piercing butiken och köpte första töjningen på 1.2mm och sedan har det bara fortsatt.
Så länge man tar det lugnt och försiktigt så är det inga som helst problem. Gick igår från 10mm till 12mm. I ett varmt bad går det jätte bra, annars är det inte att rekomendera, för man kan lätt spräcka örat om man töjer för fort. Men man känner när det går för fort.

Haha. Jag orkade inte ta på mig mer än keps för bildens skull =P

Kan lägga ut bild på alla töjningar jag använt mig av senare i eftermiddag om du vill.. Jag har ett gäng nu :p

De är dock svart/vita. :p

Den svarta "spiken" är 10mm, vilken knappt syns på bilden :p

Jag beställde hem de billigaste ochinte de snyggaste medan jag töjde :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 589
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 253
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Trött på bete
  • Atletix
Tillbaka