Sv: Piercingar
I believe you! ;D
men det är en ganska dålig bildde är svarta och vita
![]()
I believe you! ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men det är en ganska dålig bildde är svarta och vita
![]()
Jag är inne på att sätta dubbla ringar i läppen. Alltså inte centrerade utan på högersidanÄr även på gång att pierca bröstvårtorna, men har inte tagit steget dit och vågat än =P
menar du två styck som skulle sitta rätt nära varandra? isåfall har jag tänkt precis detsamma.tycker det är mycker snyggare än snakebite.
![]()
piercade tungan igår, vilket jag velat göra jätte länge. det konstiga var att det gjorde absolut inget ont (hade förväntat mig att det skulle kännas lite iaf.;p) jag kände inte ens om piercaren tog den åvan- eller underifrån, utan det fick min kompis berätta sedan vilket håll den togs från, för jag kände det verkligen inte, haha...xD och första svullnaden kom nu idag, så igår svullnade tungan i princip ingenting så jag tyckte staven kändes alldeles för lång och i vägen.xD så nu sitter jag och ska beställa smycke/smycken på nätet som jag kan ha sedan.gillar den väldigt mycket.;D ville väll bara skriva av mig lite, och langar med en vääldigt sexig bild med tänkte jag.
![]()
Jag sitter och funderar på nya piercings.
Ska ned till en kompis under malmödagarna och han håller på med det där, han är jäkligt duktig.
Sitter nu och funderar på... tunga, ögonbryn, näsa och bröstvårta. ha ev en minimal plan på att gör om en av de i läppen =P
Har nu 12mm i båda öronen och jag älskar dom, har som plan att beställa hem en 14mm oxå![]()
Knapp!
Funderar på att pierca septum! Har aldrig piercat mig innan, bara öronen! Tror ni jag skulle passa i det?
![]()
Vad skönt!
Hoppas nu ingen jävel får för sig att droga dig igen bara, då åker jag fan dit o ger människan en pungspark
Jag tror du skulle passa i earl faktiskt!![]()
Nu mera håller jag hårt i det jag dricker
Earl vilken av alla är det? =P