Piercingar

Sv: Piercingar

Jag är inne på att sätta dubbla ringar i läppen. Alltså inte centrerade utan på högersidan :pÄr även på gång att pierca bröstvårtorna, men har inte tagit steget dit och vågat än =P

menar du två styck som skulle sitta rätt nära varandra? isåfall har jag tänkt precis detsamma.:p tycker det är mycker snyggare än snakebite.;)

Jag tog ut mina 2 piercingar i bröstvårtorna i helgen. Tröttnade på dem... Pojkvännen blev lite ledsen, men han överlever nog:D

Töjningstråden blev ju stängd så nu hoppar jag in här.

Ligger på 14mm nu, målet är 26mm
DSC06263.jpg

Det här är alltså målpluggarna (första är dåligt för att det är fotat från telen.)
DSC06266.jpg

Sååå fina!
DSC06278.jpg

piercade tungan igår, vilket jag velat göra jätte länge. det konstiga var att det gjorde absolut inget ont (hade förväntat mig att det skulle kännas lite iaf.;p) jag kände inte ens om piercaren tog den åvan- eller underifrån, utan det fick min kompis berätta sedan vilket håll den togs från, för jag kände det verkligen inte, haha...xD och första svullnaden kom nu idag, så igår svullnade tungan i princip ingenting så jag tyckte staven kändes alldeles för lång och i vägen.xD så nu sitter jag och ska beställa smycke/smycken på nätet som jag kan ha sedan.:D gillar den väldigt mycket.;D ville väll bara skriva av mig lite, och langar med en vääldigt sexig bild med tänkte jag.:p
27yy6na.jpg

piercade tungan igår, vilket jag velat göra jätte länge. det konstiga var att det gjorde absolut inget ont (hade förväntat mig att det skulle kännas lite iaf.;p) jag kände inte ens om piercaren tog den åvan- eller underifrån, utan det fick min kompis berätta sedan vilket håll den togs från, för jag kände det verkligen inte, haha...xD och första svullnaden kom nu idag, så igår svullnade tungan i princip ingenting så jag tyckte staven kändes alldeles för lång och i vägen.xD så nu sitter jag och ska beställa smycke/smycken på nätet som jag kan ha sedan.:D gillar den väldigt mycket.;D ville väll bara skriva av mig lite, och langar med en vääldigt sexig bild med tänkte jag.:p
27yy6na.jpg

Håller med, kände heller inget, satt väl mest och såg ut såhär efteråt :eek:
Du får uppdatera om hur läkningen kändes, jag gjorde ju ett venom och läkningen kändes som om jag hade halsfluss, men venom är tydligen kända för att ha en rejäl svullnad som gör apont.

Fint det blev :)

Jag sitter och funderar på nya piercings.
Ska ned till en kompis under malmödagarna och han håller på med det där, han är jäkligt duktig.
Sitter nu och funderar på... tunga, ögonbryn, näsa och bröstvårta. ha ev en minimal plan på att gör om en av de i läppen =P

Har nu 12mm i båda öronen och jag älskar dom, har som plan att beställa hem en 14mm oxå :)

Jag sitter och funderar på nya piercings.
Ska ned till en kompis under malmödagarna och han håller på med det där, han är jäkligt duktig.
Sitter nu och funderar på... tunga, ögonbryn, näsa och bröstvårta. ha ev en minimal plan på att gör om en av de i läppen =P

Har nu 12mm i båda öronen och jag älskar dom, har som plan att beställa hem en 14mm oxå :)

Vad skönt! :)
Hoppas nu ingen jävel får för sig att droga dig igen bara, då åker jag fan dit o ger människan en pungspark :d

Jag tror du skulle passa i earl faktiskt! :)

jag är fortfarande förvånad över att jag knappt inte har något ont, kan äta, prata m.m. helt normalt, och förutom i morse så har jag inte varit mycket svullen alls.xD

tack!:)

Knapp!
Funderar på att pierca septum! Har aldrig piercat mig innan, bara öronen! Tror ni jag skulle passa i det? :o
24371_359140915123_719625123_4210826_5834012_n.jpg

34109_405735925123_719625123_4942560_1319917_n.jpg

Knapp!
Funderar på att pierca septum! Har aldrig piercat mig innan, bara öronen! Tror ni jag skulle passa i det? :o
34109_405735925123_719625123_4942560_1319917_n.jpg

Efter tillåtelse av Camisado så "snodde" jag en av hennes bilder, psade dit ett septum och så här blev resultatet, lite otydligt men det var något i bilden som PS inte ville godkänna men det löste sig, man ser iaf hur hon skulle se ut!

31382496.jpg

Ser ut att sitta långt ner men själva kulan sitter i princip under näsväggens början/slut!

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av diskussionen i vad gör vi. Det här med människovärde är en intressant diskussion. Vad är människovärde? Är vi olika värda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 588
Kropp & Själ Vad skulle ni säga till någon som är suicid? Förutom att hjälp finns att få och här är telefonnumret. Något som inte låter som att man...
Svar
17
· Visningar
1 214
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 252
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Svårtransporterad häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • WE-tråden
Tillbaka