Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle vara skitsnyggt på dig!
Ska själv pierca septum nu i veckan men är inte alls säker på att jag passar i det![]()
Åh tack så mycket!Är verkligen sugen på att göra det nu!
Det skulle vara skitsnyggt på dig!
Ska själv pierca septum nu i veckan men är inte alls säker på att jag passar i det![]()
ja funderar på att pierca tungan i veckan förhoppningsvis. men ja får höra så mkt, att man blir förlamad. att de gör skitont.. och så klart att man förstör tänderna... jag har i naveln och de tyckte jag inte kändes alls så farligt
Naveln sägs ju vara den värsta - klarar du naveln så klarar du nog garanterat tungan![]()
Jag vågar påstå att både bröstvårtor och klitoriskappa gjorde betydligt mer ont än naveln. För mig. Jag kanske är unik?
Men du som har där nere:
Hur fungerar det funktionsmässigt vid ridning (häst) o piercing där nere, fastnar den inte o håller på?
ja funderar på att pierca tungan i veckan förhoppningsvis. men ja får höra så mkt, att man blir förlamad. att de gör skitont.. och så klart att man förstör tänderna... jag har i naveln och de tyckte jag inte kändes alls så farligt