Piffa upp dörrarna till barnens rum

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 560

Mirre

Trådstartare
Dörrarna till mina barns rum är skittråkiga verkligen, gamla dörrar från 70 talet med jättetråkig färg osv. De ska antingen målas eller bytas ut framöver, men vill piffa upp dem lite tills dess. Men hur?
Hur ser era barns dörrar ut?

Har noll ideer, vet bara att jag vill göra något så det ser lite roligare ut tills vi kan måla/byta dem.

Kan du inte låta ungarna måla sina dörrar själva? Resultatet kanske inte blir det allra bästa sett med vuxna ögon, men livligt lär det blir och ungarna lär tycka det är kul. :D
(Delar de på samma dörr kanske de kan ta varsin sida, om de inte är så bra på att dela.)

Kan du inte låta ungarna måla sina dörrar själva? Resultatet kanske inte blir det allra bästa sett med vuxna ögon, men livligt lär det blir och ungarna lär tycka det är kul. :D
(Delar de på samma dörr kanske de kan ta varsin sida, om de inte är så bra på att dela.)
Skulle absolut funka men kan inte köpa färg just nu :p
Men sedan så kan de gå loss med penslarna haha. Men tänkte man skulle göra något tillfälligt så det ser lite roligare ut tills vi kan måla dem

Liknande trådar

R
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
321
Senast: Raderad medlem 147980
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 718
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 413
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
2 081
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka