- Svar: 24
- Visningar: 4 529
(Ridsport) På sin 80-årsdag tyckte Agrafena Vasiljevna att det var hög tid att förverkliga en gammal dröm. Hon gick in i grannens stall, satt upp på en häst och galopperade i väg.
Läs mer...
Läs mer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken krutgumma. Härligt med sånna pigga gamla människor, dom e mina idoler
![]()
Hon måste väl nästan ha ridit innan? galoppera iväg är ju inget som man bara gör sådär! Och sadel och träns hur gjorde hon med det? Skulle varit spännande att få se en bild.Hon gick in i grannens stall, satt upp på en häst och galopperade i väg.
Så det är ok att tjuvrida och eventuellt förstöra en häst om man är tillräckligt gammal?
Jag skulle verkligen inte sett mellan fingrarna om hon tagit min häst och tjuvridit på den.
Nä vist, det var inte bra att hon tog hästen utan att fråga. Men bara det e hon e 80 år och så pass pigg att hon kan göra en sån sak. Plus att hon funderar på fler hyss. Det gör henne till min idol. Inte pga hyssen hon gör/tänker göra utan att hon i pigg nog att hitta på hyss. Hur många 80åringer finns det som e så pass pigga liksom?