Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Pigmentförändringar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Minnie

Trådstartare
Ska utomlands i tre veckor i sommar o har hört att man ska undvika att sola när man är gravid för att man kan få pigmentförändringar som inte går tillbaka. Någon som har erfarenheter av detta problem? Undrar om jag ska vara tvungen att tillbringa hela semestern i skuggan...? Kan tillägga att jag kommer vara i v 13 när jag åker o att jag har halvlätt för att bli brun om det har någon betydelse.

P

plura

Sv: Pigmentförändringar

Jag vet faktiskt inte, men när jag var gravid på sommaren, så lät jag aldrig magen vara bar.

Sv: Pigmentförändringar

Fick pigment förändringar i ansiktet (pannan, "mustasch" och fläckar på kinderna)
Kommer nu som ett brev på posten varje sommar:( :( :( (19 år sen jag fick barn)
Sola lugnt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 041
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 937
Trädgård&Växter Monsteran jag köpt till jobbet i somras mår pyton! Jobbar halvtid och varje vecka då jag kommer till jobbet har den fått fler gula blad...
Svar
9
· Visningar
1 388
Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
2 846

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jag har aldrig
  • Höstföräldrar 2021
  • OS Tokyo 2020 / 2021

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat