Pikeur Cindy

Mjuff

Trådstartare
Jag söker med ljus och lykta efter ett par ridbyxor Pikeur Cindy i färg mud/slamm, strl 88.

Det tar tre månader att beställa dem från leverantören, och jag vill helst inte vänta så länge. Har kollat flera nätbutiker men ingen har dem hemma i rätt storlek och färg.
Så jag vill ha tips om butiker som säljer Pikeur ridbyxor, så jag kan kolla om de finns hemma. Hjälp mig!

Sv: Pikeur Cindy

Hästbiten i sthlm har dem, de skickar också. Skulle förvåna mig om inte Skara eller Charlies i jömköping har...

Japp, på Hästbiten hade de vad jag sökte! :love:
Skara hade inte i rätt storlek.

men det står på deras sida att modellen inte finns i lager och att det är beställningstid???

fast den är kort, jag behövde bara vänta tio dagar på de varor som inte fanns i lager.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 354
Senast: Raderad medlem 147980
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 151
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som... 2 3
Svar
51
· Visningar
9 004
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 964
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka